Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2007

ΧΡΗΣΙΜΟ!!!!!! ,ΚΛΟΠΗ ΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ,ΧΡΕΩΣΕΙΣ!!!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΦΗΓΗΣΗ Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΙΘΑΝΟ ΝΑ ΣΑΣ ΦΑΝΕΙ ΧΡΗΣΙΜΗ. ΔΕΝ ΣΥΝΕΒΕΙ ΣΕ ΕΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΑΛΛΑ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΟΨΙΑΣΜΕΝΟΙ.


"...Σας ενημερώνω όταν είστε σε εστιατόρια καφετέριες κλπ να μην αφήνετε τα κινητά σας πάνω στο τραπέζι. Πρόσφατα σε μια καφετέρια, μου έκλεψε μέσα από τα χέρια μου το κινητό περαστικός που όρμησε πάνω στο τραπέζι που καθόμουν και πριν προλάβω να αντιδράσω έφυγε τρέχοντας.
Ο ίδιος άνθρωπος είχε περάσει πολλές φορές από μπροστά μου (πάνω σε ένα ποδήλατο) όση ώρα καθόμουν εκεί. Προφανώς περνάει στον πεζόδρομο και σταμπάρει τι έχουν πάνω τα τραπέζια.
Το ίδιο ποδήλατο, το είχε παρκάρει δύο μέτρα πιο κει, και τρέχοντας ανέβηκε σε αυτό και έφυγε με το κινητό μου.

Σας ενημερώνω ότι στην περίπτωση αυτή το θέμα δεν τελειώνει έτσι απλά.

Ο κύριος που μου έκλεψε το κινητό πρόλαβε μέσα στα λίγα λεπτά που μεσολάβησαν μέχρι να γίνει η φραγή να με χρεώσει 200 Ευρώ.

Χρησιμοποίησε την υπηρεσία 1252 της Vodafone για μεταφορά ποσού από συνδρομητή σε καρτοκινητό.. Η υπηρεσία αυτή δυστυχώς για εμάς παίρνει εντολές από αυτομαποιημένο τηλεφωνικό σύστημα που δε ζητάει από το χρήστη στοιχεία όπως ΑΦΜ ή αριθμό ταυτότητας για να δώσει εντολή.

Έτσι πρόλαβε να κάνει μεταφορά εφάπαξ 100 Ευρώ στο καρτοκινητό του και έδωσε και πάγια εντολή κάθε πρώτη του μηνός να χρεώνει το λογαριασμό μου 100 Ευρώ και να γεμίζει το καρτοκινητό του.

Έτσι όταν εγώ έφτασα να ενημερωθώ με γραπτό μήνυμα από τη Vodafone ότι "η μεταφορά των χρημάτων έγινε επιτυχώς" και εν αγνοία μου, είχαν ήδη περαστεί και τα 100 Ευρώ του Σεπτεμβρίου. Σύνολο 200 Ευρώ. Και αν δεν έδινα προσοχή ή ήταν μικρότερο το ποσό μπορεί να το πλήρωνα κάθε μήνα χωρίς να το ξέρω.

Πρόκειται για τεράστιο κενό στο σύστημα σχεδιασμού της συγκεκριμένης υπηρεσίας γιατί με αυτό το σκεπτικό όποιος πάρει στα χέρια του το κινητό μας έστω και αν δεν το κλέψει μπορεί να δώσει πάγια εντολή να χρεωνόμαστε κάθε μήνα μέχρι και 100 Ευρώ, χωρίς κανείς να ζητάει στοιχεία επιβεβαίωσης.

Στην περίπτωσή μου, όλα αυτά έγιναν εν γνώσει της εταιρείας ότι το κινητό είχε κλαπεί και οι εντολές δεν ακυρώθηκαν (οι εν λόγω εντολές δοθήκαν 4 λεπτά μόλις πριν ενεργοποιηθεί η φραγή), όπως επίσης δεν έλαβα και καμία ενημέρωση για αυτές τις κινήσεις ενώ ρώτησα το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών για το τι άλλο θα μπορούσε να είχε κάνει ως κίνηση πέρα από τηλεφωνήματα. Τουλάχιστον θα είχα προλάβει να ακυρώσω την πάγια εντολή και να μη χρεωθώ τα 100 Ευρώ του Σεπτεμβρίου.

Το ζήτημα θα το καταγγείλω στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών διότι είμαστε ακάλυπτοι.

Σε αντίστοιχες περιπτώσεις, έχετε κι εσείς υπόψη σας το 1252 για τη Vodafone και τις αντίστοιχες υπηρεσίες για τα άλλα δίκτυα γιατί όλες έτσι δουλεύουν.

Και εύχομαι να μη σας τύχει..."


Υ.Γ. Ενημερώστε και τους δικούς σας να ξέρουν τι γίνεται
Τσεκάρετε τους μηνιαίους αναλυτικούς λογαριασμούς σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου