Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2011

ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΛΥΨΗΣ ΒΑΣΙΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙ Ο ΕΝΑΣ ΣΤΟΥΣ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!!!

no-money-300x233.jpg
Σημ. Ανεξάρτητα με το τι θα γίνει και αν θα γίνει δημοψήφισμα, ο καθημερινός αγώνας για την επιβίωση πολλών συνανθρώπων μας είναι άνισος με αποτέλεσμα να δυσκολεύονται πλέον ακόμα και να καλύψουν τις βασικές βιοποριστικές τους ανάγκες.
Οι αρμόδιοι υπουργοί, υφυπουργοί και λοιποί προνομιούχοι!!!  κάνουν το κορόιδο και αντί για απάντηση εφαρμόζουν νέες ληστρικές μεθόδους αρπαγής του όποιου εισοδήματος έχει απομείνει. Δυστυχώς!!! 
Θα βλέπουν σε λίγο τον κόσμο να ψάχνει φαΐ στα σκουπίδια και θα λένε ότι είναι προβοκάτορες και το κάνουν επίτηδες!!! Τέτοιου είδους λογική έχουν!!!
Αλλά αν το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι η καρέκλα, οι τράπεζες, το ΔΝΤ, να ευχαριστήσουν τους ανθύπατους, να μοιράσουν την δημόσια περιουσία και οτιδήποτε άλλο πέρα των πολιτών που τους εξέλεξαν τι άλλο να περιμένεις !!!
---
Συνταρακτικά είναι τα ευρήματα έρευνας της εταιρίας Nielsen για τη μέτρηση της καταναλωτικής εμπιστοσύνης όσον αφορά την Ελλάδα.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την έρευνα, ένας στους τέσσερις Έλληνες, δεν έχει την οικονομική δυνατότητα να καλύψει ούτε τις βασικές του ανάγκες!
Παράλληλα, σύμφωνα με τα στοιχεία, το μεγαλύτερο ποσοστό όσων συνεχίζουν να διαθέτουν κάποια χρήματα, είτε τα χρησιμοποιεί για αποπληρωμή δανείων και πιστωτικών καρτών, είτε τα αποταμιεύει, με αποτέλεσμα ένα μικρό μόνο ποσοστό των διαθέσιμων χρημάτων να καταλήγει στην αγορά προϊόντων και υπηρεσιών.
Σχεδόν το σύνολο των Ελλήνων (88%) αναγκάστηκε να αλλάξει τις αγοραστικές του συνήθειες εξαιτίας της συνεχιζόμενης κρίσης, με τη μεγάλη πλειοψηφία των Ελλήνων να έχει μειώσει τα χρήματα που δαπανά για διασκέδαση εκτός σπιτιού (74%), για φαγητό από έξω (64%) και για νέα ρούχα (64%).
Ενώ αντίστοιχα υψηλό ποσοστό, φαίνεται να στρέφεται σε φθηνότερα καταναλωτικά προϊόντα (63%), ώστε να αντεπεξέλθει στο δυσοίωνο οικονομικό περιβάλλον.
Την ίδια στιγμή, εννέα στους δέκα Έλληνες και επτά στους δέκα Ευρωπαίους, θεωρούν πως η χώρα τους βρίσκεται σε ύφεση, ενώ εξίσου υψηλό ποσοστό από αυτούς πιστεύει πως η κρίση θα παραταθεί και τους επόμενους μήνες που ακολουθούν. Η οικονομία αποτελεί τη μεγαλύτερη ανησυχία της Ευρώπης, με τους Έλληνες να είναι με διαφορά οι πιο ανήσυχοι για τις οικονομικές και εργασιακές προοπτικές. .
Η παγκόσμια, διαδικτυακή έρευνα της Nielsen για τη μέτρηση της Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης διεξήχθη από 30 Αυγούστου έως 15 Σεπτεμβρίου 2011 και συμμετείχαν πάνω από 31.000 καταναλωτές 56 χωρών, από την Ευρώπη, την Ασία, την Ωκεανία, την Αμερική και τη Μέση Ανατολή.
Ο δείκτης Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης βασίζεται στην ασφάλεια που νιώθουν οι καταναλωτές στην αγορά εργασίας, στην κατάσταση των οικονομικών τους και στη διαθεσιμότητα ρευστού χρήματος (αγοραστική δύναμη).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου